“Me’n vaig a l’Est. Apunts de Belgrad, Moscou i Chisinau”, de Laura Bohigas

“Me’n vaig a l’Est. Apunts de Belgrad, Moscou i Chisinau”, de Laura Bohigas Vendrell. ISBN: 978-84-945510-8-6. -- Diumenge, 25 de maig de 2008. Jo què sé què tenen els Balcans que facin que m’agradin tant? Jo què sé...? Un dia em va venir, vaig començar a fer plans per a anar-hi, vaig comprar-me la guia d’Europa de l’Est... ¿Jo què sé quants dies feia que pensava comprar-la; quants anys fa d’aquella escena en un documental on es veia un tren corrent pel mig d’un paisatge verd en algun lloc de l’Est; quan vaig sentir per primera vegada ¨Sarajevo¨? Aquella vegada, ja em va tremolar alguna cosa dins o va ser més tard? Jo què sé?... -- ISBN: 978-84-945510-8-6. Dipòsit Legal: AB 464-2016. Primera edició: Octubre de 2016. Text i fotografies: © Laura Bohigas i Vendrell, 2016. Portada: © Anna Bohigas i Vendrell, 2016. Disseny: El Punt Vol·lat. Edició: Loïç M. Pérez-Muñoz. -- PVP: 15,90 euros.